Morsor!

Jag o Emelie möttes upp på stan med våra kärror som ingen riktigt verkar ha fått godkännande att köra ännu, men vad fan. Vi slira genom hela stan, snömodd o vagn är sådär halvbra kombo. Men fram kom vi o Linnéa bodde ju som förväntat så jäkla fint, med det är väl nästan ett krav om man är delägare i Blomsterverkstan? Faen jag vill också ta tag i allt som man vill göra, man har idéer men man kan ju inte. Ska ta tag i det där, take the step in to the verkstad. Var skit trevligt som vanligt o de är sånt roligt gäng! Jag avstod fika o åt vindruvor o drack jäkligt gott vatten. Vatten är nog det godaste som finns, förrutom om man bor i Uppsala. Där lr ju t.om poolvattnet på fyrishov smaka bättre. Sen knalla vi hem igen, tog en annan väg där det var pure asfalt, så jäkla skönt o gud så trevligt det ska bli när hela stan blir sån, varm asfalt. Sen hem till drottninggatan, där åt´s det pizza o skålade i champagne, men jag avstod o inte mådde jag dåligt över det. Sen åkte vi hem via åkra o handla mat, gjorde köttfärsfylda paprikor med greksallad, skitgott. Sen har jag suttit o moffat 70% praline rsom jag köpte på stan idag, jag döör så goda, jag som trodde mörkchokladkakan var döden, detta slår det mesta. Nej god natt på er nu, en del av morsorna, hade en fränare på Emelie men det formaten funkade tydligen inte! Attans! I morgon ska jag ta tag i mitt hem, det ser ut som skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0