Sann jävla glädje!

Först ut - Ellen, om det nu fortfarande är namnet, Pauline o Jonas har fått deras lilla kotte nu! Med fötterna på jorden kan man väl säga, bra där - riskabelt o satsa med huvudet först kan man ju tycka :) Grattis igen, så glad för er skull! Bebis is the shit :) Idag fick jag VÄRLDENS finaste kuvert, inte bara det utan en inbjudan, till min barndomskompis bröllop, höll på o ramla av stolen, speciellt när jag läste Klädsel: högtidsdräkt. Förstår ni vad det innebär? Jag ska bli anorektiker o komma i min balklänning o claes i en frack. Jisses, haha, nej jag vill inte påstå att jag var anorektiker när jag dansa bal, men något slankare. Ska bli så kul o åka dit. Nervös. Men så glad att ha fått blivit bjuden! Verkligen! i går var jag på Is o prova kläder i en timme, jag självmordsbenägen när jag SPRANG hela vägen hem till Therese som jag helt glömde tiden till, hon stod för dagens mammafika, fikat blir bara längre o längre, haha, så jäkla härligt :) Dagarna har rusat den här veckan, i dag var jag ner på stan igen, Kim ojag. var in till systemet o njöt av att få stoppa korgen full med härligt göttigt att dricka i morgon, fan så kul det ska bli. Ska åka till Kim o Erik nu, sen ska jag sova på skor, får se om jag ska slå till på dom, ruggigt snygga, men en jäkla klack..... På söndag om jag är i vettigt skick ska jag o min lilla familj o min bror med familj åka till avetsa o bada, hoppas dom hyr ut burkinis där precis som i sala...... ;) GLÄDJE, LYCKA! ÅHH, så glad o så bra jag mår! KÄRLEK till er alla!! :) Halleluja - amen! Haha Nils, inte fullt lika nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Madde

tycker det är dåligt att nils inte visar någon riktig glädje på bilderna.. han har ju precis fått ett framtida pökobjekt till världen!! men fint att du utstrålar sann och tvättäkta glädje! =) imorrn ska vi ha trevligt!!

2010-03-26 @ 23:54:12
Postat av: pauline

madde.. pökobjekt? du har nu hälsa-på-förbud hela nästa vecka.. ;)



klart nils o ellen kommer bli bästa polare. myyyys med bebis. :)

2010-03-27 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0