tråck

En bild säger ju mer än tusen ord, men sladden till mobilen är totalt spårlöst gone. Haft en förjävla bra helg, man kan säga att jag upplevde tiden som 14 år igen, o vem gör inte det lycklig, det är väl ett av iof många bra kapitel ur livet. På lördagen blev det glassade i solen på tegelvallen, sen drog jag o madde till uppsala. Vi panik shoppade, sen blev det sushi o iordninggörande för att sen ta oss ner till stadsparken för att möta upp det övriga festdeltagarna. Lite skumpa o mys. Sne hem till Emma på ordentligare tag. Dit kom en klassmate till henne o hans vän, av nån anledning fick jag någon slags feltändning på hennes klasskamrat, han var något kortare än vanligt o det kunde inte jag släppa. usch var på´n hela kvällen. lever med ett ständigt dåligt samvete över just den biten. Well, vi drack på rättså bra o jag o madde höll ihop kan man säga. det vart en del notor från bj, den dyraste gick inte till mig utan den bjöds till elins kommande natthugg. sista beställningen var 02.45. när vi blev "ombedda" att lämna o stod som två blöta katter utanför i regnet, o ville dansa mer. då hade vi kommit på att v i skulle till flustret o köra en sväng till. denna lucka öppna henka hoff dan efter. vi drog till max till kl 05 prata om livet. vi beställde 2 hamburgare, en strips o en dricka ( för att vara lite ekonomiska............). vi bad om en påse o ta hem maten, men kom på att de regna så vi satt kvar. det sluta med att vi åt hur mkt som helst. vi hade tyo 4 hamburgare, lökringar, chilli cheese, dipp, strips ALLT. vi var i paradiset o var skitnöjd över att vi fått fel beställning. men nu iefterhand vet js att vi käka från en bricka.. o vi beställde mat i påse, så inte helt säker på vad vi åt eg...... sen cykla vi hem på morgonkvisten, solen börja gå upp, fåglarna kvittra o vi fortfarande glada i hågen. sen vakna vi o söndagen var förjävlig att ta sig igenom. men jag o madde fick några av våra hysteriska, men ändå ganska tysta och tårfyllda anfall. "Jahapp, men då får väl du ställa in ditt kalas". Vi hade lucköppning hos Eveline med pancakes, lucköppning med livet som insats. Men min drink gjorde susen för Elin på natten iaf. Jag hade mer än gärna gjort styckeindelningar, men som sagt, går inte på Macen. Matar även Nils nu undertiden så stavfel får ni stå ut med. Veckan har hittills vart bra. I går grilla vi en masa gott o innan så tog jag, Claes, Nils marcus o Alma en glass på nya bryggan vid ån, lite uppsala wannabe. I know. Nu ska vi rasta hubbe o sen ska vi äta lunch på gömman, vet inte om ja kanske ska köpa mig en bikini också, ( läs Burkini)

Kommentarer
Postat av: Madde

br att du förklara varför i helvete du inte gör styckesindelningar, satt och irriterade mig på de. =)

jodu, vi kan fortfarande om vi vill, kan man säga!! puss

2010-05-27 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0