Torka.

Japp, fredag igen, den här veckan har fakstikt gått fort! Idag sörjer jag mest att det var verkligen en månad sen livet vart hetl sjukt underbart, att bara stänga av datorn för gott och släppa allt i två underbara veckor för att bara ladda upp batterierna och ha två av dom bästa veckorna någonsin... Fan, vad fort det gick! Varför tog man inte vara meeera på dom där veckorna ?! VA?! ah.. give it back. Och inte blir det bättre i själen att farsgubben drar på tisdag till landet vi kallar thai.

Som sagt veckan har gått fort, fast man inte har haft så mycket att göra, har haft en mycket annorlunda människa här i 3 timmar som skulle köpa min bil, herregud, min hjärna var som en sån där kikare som man tittar upp i mot ljus, o sen snurrar man på den så de bli miljarders med färger och former, jag o claes satt i soffan som två tomma pungar efter han slängt igen dörren. BJP blev defenetivt INTE såld till honom, däremot åker han till Västerås idag.., känns lite vemodigt, man har haft många fina år tillsammans nu.. :)

Annars känner jag mig mest jäkligt fattig, jag vart riktigt arg på Claes igår för att han köpte en ost på ICA för 73:- med mitt kort, då kan man snacka om att ekonomin torftar ordentligt, det är liksom inte varje dag man slänger ut 8 000:- så där bara... på en hund.

Hubbe verkar deppig idag, han har sovit bort hela dagen och verkar trött på ALLT just nu, men vem fan skulle inte vara deppig o gå runt med en sån där fjantig ruta rakad på stjärten.., jag förstår grabben. Men när vi kommer hem är det dags för fredagsmus, grisöra för han del o godis för vår, och en Martin hoppas jag på. Vi hade en trevlig kväll i onsdags men varsitt glas kallt vitt vin, kanske ska ner på systemet o köpa mig nåt gott.. nej, fan de är billigare med vatten... jepp.

Håller på och göra en folder om vårt företag idag, var ner o fota på stan, jag längtar såå mkt till våren när man kan fota mer ordentligt, och jag vill fota på ALLT utom hus.. ha ha.., gå gärna in på hemsidan igen förresten till sala torg, det händer en del...
hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0