week-end.

det går snabbt, vansinnigt snabbt, men det är bra - då kan man tänk att snart är sommaren här o de kanske känns som ett fingerknäpp sen de var "vår".
I fredags drog vi till Norrmanska på after work, ett jäkla håll-i-gång. Riktigt kul, o ja höll på o äta ihjäl mig av deras små-plocks-buffé. Sen kom Elin o Macke o hämta oss o vi drog till en mongolisk resturang i v-ås, den va lite kul då man fick plocka ihop sin egen wook i en buffé, o sen ställde man den till en kock som wooka allt till än.., gott!

I går så åkte vi till västerås igen, äntigen har jag köpt massa fint tyg OCH även sytt gardiner, fyra kuddar o en löpare idag.... not bad. Sen åkte vi in till stan, claes shoppade en massa fräscha vårkläder, o skor o grejer. Ja själv var bara inne på "hemmet-köp", köpte en hel del fint, men de bästa var en sååån gullig body och byxor til Alma, riktigt fina! Innan  vi drog in til stan så gick vi på Toys ´r us o köpte den häftigaste maskera dräkten till liam, det var pirates of carabean snubben, med bläckfisk huvet. vi tyckte den såg riktigt ball ut så vi köpte den i 4år pressent till han, när vi står i kassan ser Claes skum-plast-peruker, ett jätte affro o en med dreads, så han köpte båda två,så vi åkte runt i dom på ikea parkering o höll på o avlida i skratt av alla som blängde på oss.. ha ha.

Vid 19 snåret åkte vi ut till heby, robban o carro o alla satt i köket o liam var helt utslagen efter sitt kalas, så han låg i sängen, så vi sprang in dit med paketet o vi var lika ivirga som han att han skulle öppna det. han slet upp det o då låg den läskiga bläckfisk-masken uppåt. han blev TOTALT livrädd o börja skrika att han inte ville ha det där, så han sprang in till hela kalaset i  köket o as bölade o srek "KAAAASTA DEEEET!!!" haha.., ah alla börja ju as garva, o jag o claes var ju jäkligt nöjda med att runda av kalaset, men en sån succé pressent :- ) Herregud, sen när han lugna sig så sa han att han gilade piratkläderna,men masken var jätteläskig.. (den var fakstikt rätt creapy..) men sen idag fick ja ett MMS av carro där han var fult påklädd med alla ateralier inkl. masken :- ) Goding. haha.

idag har de ju vart skitfint väder, men sen vet jag inte vad som hände. Jag har iaf sytt, o städat.. men nu fick jag koma, ska slänga mig på soffan, i mon är de måndag o då ska de löööpas, så jävla kul med vårruset, ska nog anmäla mig till tjejmilen också :)) Nån som ska med? hehe..

Nej fan, time to die!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0