valborg.

Valborg är över ! Det var en trevlig tillställning. På eftermiddan drog jag, claes, hubbe o martin till gropen så hubbe fick ur sig lite energi, alltid härligt o se en glad hund som får kuta omkring :) Sen drog vi ut til heby, grillade o mös, sen promenera vi till starfors o kolla in brasa o fyverkeri, alldeles lagom, men idag är jag helt slut. Drack inte en droppe igår, då ja var chauffören för kvällen, endå känner jag mig helt jävla slut. Vi gick upp 11.30 idag, hubbe kom upp efter 12, haha.., han hade en riktigt spännane kväll med fyerkeri, de gilla han! Sen vicka han ju visserligen omkull en öl i gräset som han fick i sig en del av, så han kanske känner av lite bakfylla han åh.....

 Så här kan man se ut när man är på språng i gropen, haha, maniac !:)
 mina favoriter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0