chipsen

hur man misslyckas så fatalt med en påse chips. vi kan.

claes åkte till heby igår kväll, på vägen hem fick han en enda uppgift: chips, med RANCH dipp. Sen ringer han upp o säger "jag hitta en nyhet på dippen" , det sägs att det är tillåtet med humörsvängningar nufötiden så jag blixtra till. RANCH CLAES. han förstod allvaret o stannade på statoil o fick med sig - ranch. han hade lärt sig en läxa från mitt skogaholmslimpa-utbrott. hur som haver, när ja ska fixa till dippen har fanskapet köpt en minifil. det vart ju som vatten, ghaa. ah, chipsen vart inte alls goda att doppa i dippvattnet, o jag blev lite, lite sur. inte så farligt som man kunde tro.

nu har jag, hubbe o magen powerwalkat i spåret, vi gick även vilse. svårt kan man tycka men aah..
sen sitetr man här med va? jo, dagen efter chips, alla vet väl hur gott det är? fan. ska hälla ut rubbet.

sen ska jag lämna in min bil på verkstan, det skriker någonting i röda toner o låter konstigt, det luktar dyrt. men det är lika bra o få den genomgådd så vi kan byta in den sen.
sen är det lunch på á la gömman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0