halvvägs

japp, v.20 idag - halvvägs gott folk. Och än så länge har allt vart som en dans på rosor, mår som en prinsessa o älskar o vara gravid, fast inte när man har 25 års fest o är nykter o känner sig så tråkig. Men som sagt, annars är allt på topp!! Otto gör sig påmind varje dag, det sparkas, vänds, hickas o har sig. Igår låg jag med handen på magen o fick för första gången känna på det "utanför magen", skrek åt claes o komma, men självklart händer det inget då.., men det kommer o jag myser iaf på när de kickas :)

I morgon ska jag o claes börja ta tag i o göra en liten rotation här hemma, med rummen, vi ska flytta vårt sovrum till data rummet, data kommer att hamna i skitrummet o otto kommer så småningom få vårat rum. längtar tills o fixa vårat sovrum, ska köpa en hela garderobsvägg, ska bli så skönt o få bort alla kläder, har fan ingen förvaring alls, så de känns härligt o ha något o göra....

som sagt, 25 års fest i helgen. super väder och jättekul när alla kom o sjöng för mig, vart lite rörd, så mycket härliga vänner man har, så glad över varenda en!! Fick massa fina saker, ser mest i fram emot min sätrabrunn massage, fyfan så nice. en liten "mamma massage", jag längtar ju lite tills hösten ja, o då ska detta bli av tror jag :) Folk hade tillgång till fri bar, vilket märktes väkdigt tydligt..... mat o lekar blev det. Kim o maggan eltar nog förtfarnade, ska spela yatzzy med er nåndag så blir det nog bra! tråkigt som sagt o vara nykter, man ser bara allt jobb som ska fixas o de var skönare att gå o plocka o diska hela tiden, än att se vad som ska göras dagen efter. det var ju lite tråkigt i efterhand eftersom jag känner att jag knappt hängde med nån eller satt mig ner o prata nåt.... men huvudsaken att alla var nöjda! huvudbonaderna var kanon, narret var grym, o kippan skrek jag av glädje när jag såg ;) tack alla!

idag har jag städat bort allt fårn festen, skurat hela köket o hallen.... måste köpa en bra mopp.
nej nu ska slappa vidare o drömma mig bort till otto, fan så man drömmer konstigt nuförtiden också... va helt slut när ja vaknade.., otto, otto, ottooooo!

puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åååh, otto!! Han gillade nog festen han med! =)tusen tack för festen, VERY nice!!!

2009-08-10 @ 20:33:52
Postat av: kimpa

tusen tack för mkt bra fest. de bästa enligt mig va den otroligt jävla goda tårtan. har inte ätit godare. och nästa gång de är tävligt ska ja söka tillstånd att stå över. puss

2009-08-10 @ 22:54:23
Postat av: carro

tack igen för festen super nice.. ditt riktiga presentkort kommer i veckan .. hejja otto 20 v kvar ;)

2009-08-11 @ 14:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0