haveri

vet inte vart den här dagen tog vägen, visserligen inte slut än.
gick upp, sprang till gallerian med nycklar. hem, fick massa jävligt dryga jobb samtal som var svårfixade, iväg till gåvan o köpte hundmat, mötte upp karin o madde, till teknikhuset, madde pejja sin skuld som en nyavlönad tupp.
iväg mot sala mässan, parka precis breve carro m kids o sen har vi strosat runt där, trevligt, förrutom regnet, fanns även en hel del gott...

min dator har börjat fucka ur sig, fått en massa porrskit virus på msn som gjort att den börja kajkat ihop sig, mycket irriterande!!!! säg till om jag börjat skicka virus igen, känner igen problemet som med förra datorn. fuck.

fördelen med att vara själv hemma bland tre hushåll innebär att tvättningen blir MYCKET effektiv, har tre tvättar i, ska börja tumling svängen, tänkte packa klart så mkt som möjligt, försöker o inte göra allt i sista sekund, som vanligt...
sen ska man packa åt hubbe också, usch, jag tycker inte om och lämna honom, usch kan bli gråtfärdig av bara tanken "kommer snart" han blir ju så ledsen.. jaja, apropå det, undra hur det gick för anden igår...?

Kommentarer
Postat av: kimpa

om vi inte hörs nå mer innan er avfärd vill jag önska er en fin resa. ta hand om er och speciellt om lilla lilla otto.

2009-08-28 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0