lutan

idag har jag jobbat, igår med. rätt skönt, hade tänkt mig nåt hela annat den här veckan, visserligen jobb på sät o vis, men i en liten mer kreativ form, men jag funtar på o ta tag i det nästa vecka. då har man extra semester, då hela familjen är borta på rhodos, sopgestapo allra helst. men sen återförenas vi alla på rhodos veckan efter. skönt med en sista sol boost innan man packar undan sommarkläderna o fokuserar på hösten med allt vad det innebär.

otto växer så det knakat, huden börja spänna åt ordenligt o nästan svider, var o köpte en magolja i går, bristningar är något jag inte föredrar. har vart en del puzzlande här hemma, men dom lär läggapå ett kål om det ska bli klart innan det ska rivas igen.... hobby room is soon a memory blue.

nej nu ska jag fortsätta min städning här hemma,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0