dodadodadodaah

följande betydelse: "Vill ni köpa kokosnötter ur min turkosa plastkorg?"

sitter och väntar på plan 2 i det här huset att bli klara. väskorna är packade hubbe är kissad. vi ska till lindesberg, til rickard larsson o ida, där ska vi bo i något fint hus vid vattnet tills i morgon. men jag hoppas att vädret blir till det bättre... kul att de åskar o regnar för första gången just idag när vi ska dit, o just idag när claes har semestaaa, men det kanske går över. när vi kommer dit ska vi käka lunch på något trevligt ställe och sen till det bästa. vi ska åka bananbåt o ringos hela jääävla dan, fyfaan vad kul. sist jag åkte banabåt var på cypern, vi får hoppas att det går bättre den här gången. sist drog ju elin typ av sih hela knät, o vart invalido o fick ligga å¨ett "ukrainskt sickhouse" enligt våran källa lill karin. nåväl, nu börjar det hända saker här ute, så det är väl dags att packa in sig, hubbes flytväst är med o Otto Sylt har aldrig vart mer redo!


Kommentarer
Postat av: Madde

åhåhåå, ha de så trevligt! ta de lugnt med otto sylt, han gillar inte att åka torktumlare för mkt! =)

2009-07-03 @ 10:47:04
Postat av: Elin

Seriöst?Är du galen? Sätter du dig på en fördömd bananabåt frivilligt, utan att nån hotar dig till livet??Lärde du dig ingenting av mitt avslitna knä skada? Eller okej. Se förgudsskull till att du inte ramlar av den jäveln.

Die in peace.

hahahah

2009-07-05 @ 14:52:44
Postat av: lotta

kan säga att jag stirradfe mig blindt på linan!! men vi klara oss oskadda!! :-)

2009-07-06 @ 08:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0