Week - end

japp, då var det slut för den här gången.

Fredagen gick ju hur snabbt som helst. jag o madde var ner på stan, fikade o "hängde", sen drog vi hemåt. Claes o ja åkte till Västerås för att lämna in hans bil o insåg att vi måste ha varit tidsoptimister så in i helvete. Gasen i botten genom Västerås, Enköping mot Uppsala där vi skulle möta upp Macke o några fler för att hinna gå på Brüno. Vi kom in 1 minut över att den började, ganska så bra tajming. Men ja känner att jag var helt uppjagad o tyckte mest att filmen var lite för mkt. Alla satt os krek av att den var så jävla galen, vet inte om jag håller med. Svår att överträffa när man sett Borat. Däremot så var det trevligt att "Tillsammans" svensken var med som en av huvudrollerna. Men jag skulle vilja se den igen, tror jag var helt blockad i huvet.

Sen till Basilico o käka pizza med en hel drös med folk, som vanligt skit gott o super trevligt sällskap! Madde höll låda som vanligt o Rickard har börjat blivit gråhårig.

I går vet jag inte vad om hände, dagen rusade förbi och claes drog till Peter Olofsson, till norrmanska o till hotan o senare vakade dom till kl..04 att se på en UFC match. Jag däremot hade bättre förstånd o köpte en jävla massa godis o hyrde film o hade jäkligt skönt, jag o hubbe somna på soffan, sen väckte han mig o vi drog oss in till bingen. Han är alltid ett jävla bra sällskap.

I dag vaknade vi upp o gjorde oss ordning för en sväng till Calle o Anna i Strängnäs för att hälsa på deras son Wilhelm,  familjen Bosell var med! Claes var nästan pinsam att ta med som ett slags hälsa på offer. Han kom hem 7 i morse o var ganska bakfull. Men Wilhelm var super söt, såg ut som en liten mini vuxen-bebis. vi vart bjudna på lunch o fika o hängde mest o snacka skit, snart kommer det komma en till polare till gänget :) Så kul att höra även att killarna delar sin uppfattning o "erfarenhet" ;) Jag o Liam bodde stundvis i ett av JÄKLIGT många bigarrå träd som dom hade, gud så gott. 

nej nu ska ja slappa o försöka läsa klart min hänt extra som jag försökt traggla mig igenom i över en vecka.


Mini calle ser anings suspekt ut, lill bosellan ser mest söt ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0