kjell

sitter här och sneglor lite på "hjälp, jag är med i en japansk tv-show" (som förövrigt måste vara den sämsta satsningen någonsin) där är ju kjell med, jag älskar kjell. han är ju även med i the voice på mornarna, där han har samma collagetröja på sig dagarna i enda - kjell is kjell.

idag var det lite möten, bla med en tjej som ska göra sitt examensarbete "åt mig", hon ska projektera och planera gallerians 1 års jubileum, tänker inte gå in på delatjer men det kommer förmodligen blir mkt roligt den helgen och hon verkar superduktig o vi klickade riktigt bra! jag borde verkligen hänga på henne som igel när hon är här, är det något jag saknar i mitt liv är det planeringen och struktur, det vet dom flesta jag jobbar med om...men allt verkar ha en tendens o lösa sig, som oftast när jag är ute i sista sekund....... ;)
så förhoppningsvis så kanske jag blir en riktigt strukturerad person efter dom här tre veckorna...
Jag såg idag att jag har ett brev som skulle till sara i början av februari - den ligger fortfarande i min bil, jag ordagrant håller i detta brev säkert en gång i veckan och tänker "jaha,  nu ska ta in de här skiten" vad gör jag? lägger tillbaks det på sätet och tänker "äh, jag tart imon". jag är ju helt jävla otrolig, och det värsta är att jag vet ju om det. får se om jag kanske kan ta in det imon, 6 månader senare...

var i v-ås idag och hämtade möbler, rättaresagt claes o peter, det var ett riktigt omständigt ställe, 45 min senare fick vi lov o hämta allt, jag drog vidare till norpan o fixa håret, sen verona och käka fast jag varken va sugen eller hungrig, i såna lägen borde man ju ta chansen att låta bli. när jag kom hem möts man av det bästa: hubbe vill visa en ett varmt välkomnande efter att få ha vart själv sen i eftermiddags med att riva ut alla sopor o sprida dessa över hela lägenheten, det är med kärlek och ett leende som man upptäcker att man sitter på en gammal fetaost som man gotta sig med i soffan, hubbe - han kan han!

i morgon är det freeeedag, finfredag. claes har fått för sig att jag ska med till tegelvallen o snickra på lördag, borde ju absolut inte vara ett jobb för en spelarfru, jag väntar på besked om festlighet på lördagen och sen ska jag satsa på och vara den bästa gudmodern någonsin på ziris dop på söndagen. claes har sagt att hn ska sjunga sola "de vackraste" hahaha... just ja, studenten i morgon, vi ska till uppsala och fira "någon" kusin,vi har ingen koll på vem, men god mat brukar det vara på såna tilställningar?

nej fan, ska trycka i mig resterande left over godis från greys igår, jävla skti program, grät värre än vanligt...

Kommentarer
Postat av: carro

va trevligt att classe ska sjunga solo ringer och berättar det för prästen så bokar vi det härligt!!! Och du behöver inte anstränga dig du kommer bli en super gudmorsa!!!

2009-06-05 @ 09:12:18
Postat av: lotta

haha, japp - claes har ju en sångröst likt en nektergal :) skit o ring prästen det får bli en suplajs!

2009-06-05 @ 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0