someone is dead (fredag)

i korta drag s blev fredagen riktigt skön. vi käka pizza o spelade tv spel medan regnet öste ner. efter 24 snåret så hörde claes att råttjvlarna var på hugget, han sprang ut o skulle mest "föra liv" så dom försvann. sen somnade jag på soffan medan claes spelade vidare.  sen hörde ja vagt hur hubbe började spretta o skälla - claes studsade upp i soffa os åg hur en råtta med en hubbe eftr sig kom i slirade in i tv rummet, claes vart skiträdd men till tog mod o sprang efter, då fräste råttfan in i sovrummet - hubbe efter, claes tog ett tillhygge i form av en mopp o laddade livrädd utanför sovrummet, jag låg lite i dimman kvar i soffan, senhör jag det hjärtskärande skriken när claes smackar på råttjäveln allt för vad han har, det är verkligen ett skärande ljud - ett livrädd "jag vill inte döda dig skrik". jag vart livärdd o trodde vi hade en mördare här inne, jag vart helt traumaförd. hubbe sitter som en riktig jägare o ser på o vill bara fram o bita ihjäl den... men han hade sån respekt för claes med moppe i höggsta hugg o satt brevid o iaktog.

jag trippade ut o såg att det var vatten ihela lägenhetn för claes hade även sopat på hubbes vattenskål, sockeln hr gått sönder, det är blod stänk på väggarna, claes är vit i ansiktet, hubbe sitetr o skakar av iver o jag hör en råtta kippa efter sitt sista andetag.... "jag tror den ska spy" säger claes.. haha.. vi tog en skyffel os längde ut den påvägen o hoppades att den skulle bli påkörd hundra ggr... men n¨n jävel släpade upp den på trottoaren..


rip mr rat, nu är det bara dom i väggarna kvar...


Kommentarer
Postat av: Susanne

STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKARS liten..........bor hos råttmördare.......asgretas



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-05-12 @ 11:17:24
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0