otto

Otto har vi hört idag! Det var barnmorskebesök och claes fick följa med. jag var dock nervös för hans skull, för han var så jävla nervös (än fast han INTE hävdar det). det började att vi kom in i väntrumemt o claes träffade nån som han minst skulle tro att man träffade där, o de blev bara sådär pinsamt det bara kan bli i ett såndär väntrum... Sen in till BM vi snackade lite om mina "kramper" som vi slogfast att det avr förvärkar och sammandragningar... lite om svininfluensa vaccinet, så vill jag kommer jag kunna vaccineras nästa gång, om en månad. Ska fundera på det. Men eftersom dom inte har något om att fostret skulle ta skada, men däremot OM man blir sjuk kan ta större skada, så känns det väl som det är lika bra o ta skiten... har som sagt en månads betänketid.

Magen mättes, och sen fick vi höra hjärtat som slog på ordentligt. Sen var det ju dessa jävla blodprover, vet inte vad som är värst, fingret eller armen. Smärtsamt är det. dåliga järnvärden, men det visste jag redan.

Senare idag träffade jag på en man, han hette otto. det klädde honom inte, otto är söt i min värld.
Otto var ju till en början 80% fulkul namn 20% lite gulligt. Men oj så gillar namnet otto, så förbered er gott folk. Men de sägs ju att det kan bli en tös också :-)

Nej nu ska jobba vidare, sen är det dags för o ev. tvätta bilen...

Kommentarer
Postat av: carro

härligt otto vad hade h_n för hjärt ljud då? spännande värre :)

2009-09-14 @ 15:49:24
Postat av: lotta

Jepp, 142 slag! låg bra sa hon! :-)

2009-09-14 @ 16:16:56
Postat av: carro

jaha killljud alltså....

2009-09-14 @ 19:07:45
Postat av: lotta

åhåå.. inte så inläst, men tja, kanske det ;)

2009-09-14 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0