Hjärndöd

här river man sig i håret för att man inte minskar i vikt. Nu sitter jag här o moffar. Som ni vet är ju Claes på kurs o jag, Nils o Hubert är home alone. I går var det Madde som hade barnomsorgen om mig, hon sällskapade mig o de övriga, Vi lagade köttfärsfyllda paprikor som var mkt mkt fina. Visst? Madde skulle ju såklart envisas med OS, o jag däckade med Nils under hans lilla matstund, sen vart jag asocial o gick o knoppade. Tack för kvällen på skoggshyddevägen :) I dag skulle jag städa ur gamla lägenheten, de är med vemod som jag gör det, trivdes så jäkla bra där också, älskar lägenheten.. men, men. Kom rätt långt, men syns inte så väl när man inte har en bil o lasta full för att åka iväg till returen med. Mamma var barnvakt fast hon var så dålig.. :/ Tråkigt. Passade på att ta en promenad i Huberts old hodds, tog dammarna o parken, underbart väder. Sen drog i hemåt o vi passade på att sätta oss i solen för o försöka nyansera nyllet. Sen dök Kilu upp, hon o pysslingen mös medans jag stökade undan här hemma, diska tvätta, plocka. hann även åka o handla o ta en runda med hubbe! Tusen tack Kim, man blir så jäkla strandsatt när man är själv o ska hinna med det mesta, spec under den här skitvintern när man har hund som ska ut emellanåt också... När jag handlade så tyckte jag synd om mig själv, eller nej, jag ville rättare sagt vara hemma o bara unna mig grejjer, lyssna på detta, jag köpte först lite godis, för att senare vilja ha en Ben & Jerrys för att senare efter att ha sneglat länge slängde ner en kladdkaka. Nu har jag ätit lite godis o ska nog ta lite glass, men kladdkakan, haha, den får nog bjudas bort vid något tillfälle... och jag grinar över vikten... Nej nu ska jag kika på tv, är lite skrajjsen o vara här själv, Mamma som var så gullig o villa sova här, men hon var ju sjuk så tyckte hon skulle stanna hemma, nu hade det vart lite skönt.. äh jag är ju omringad av män här hemma. Så här mysigt hade dom i morse....

Kommentarer
Postat av: Susanne

BÄSTASTE, ÄLSKADE Hubert!!!!



KRAM

2010-02-24 @ 22:27:29
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0