Måndag.

Jo idag så ska vi ta tag i detta - idag ska mitt nya liv börja, och dessa ord ska jag aldrig skriva igen.
-
Helgen var jättebra, i fredags blev det slappande här hemma, lördagen gick hela högen ner på stan o käkade lunch på Mercato, strosa runt lite o sen tillbaks. Ett besök av farfar Kalle o jag kastade mig fort över han o försökte få karln att montera in nya diskmaskinen, utan resultat dessvärre - fattades nåt. Och min disk som var för jävla vidrig. FAN.
-
i går var jag, claes o nils till uppsala, drog till IKEA o köpte en hylla som vart otroligt bra i badrummet till skötbordet, sen massa annat tjafs som var mindre viktigt men som med automatik fyllde påsen. Sen till Baby Landet o köpte ett baby gym, Nils älskar det, så mkt att han kissade på en av karaktärerna, i dag när det var luftning av baken.
-
Idag som sagt så tog jag tag i det, jag o Carro vibbade, visserligen en liten intro, med tanke på att man inte tränat på ett år. Det var skönt men det blir lite hårdare nästa gång. Sen drog vi till Mercato köpte med oss sallad o sen hem hit o käka o lite häng på det. Sen fick jag ett anfall av min nyblivda hets - städa. Detta är nog något jag ALDRIG trodde skulle hända mig, men jag har fan drabbats av städmani, säkert ärftligt för min mamma lider av en obotligt art av denna form. Denna släng kom i samband med Nils. Innan Nils kom o vi bodde på drottninggatan hade jag ju städhjälp....
-
Sen packade vi ner Nilsen i vagnen o sen lite bättre kläder o sen hubbe på det, så blev det en långpromenad medans solen fortfarande var uppe. Jäklar vad jag längtar till vår!! Aaaah, o jag ska börja springa igen, underbart!
-
Fick precis ett glatt sms av Emelie - en flicka!! Vad kul, på utsatt datum o allt, nu skall de fikas o gås promenader! :) Stort Grattis till er, jätte nyfiken på lill tösen, och det verkar som det bara blev EN också :)
-
Nej nu ska slänga mig på soffan igen, funderar på o ta in ett skrivbord på toan, för det är bara här internet funkar.....
Kollade på Himlen kan vänta ikväll - jag ska ge Claes en jättekram när han kommer hem. Gud så jag grät.

Kommentarer
Postat av: Madde

ja usch fy fan va jag grina.. en extra kram då och då till alla man tycker om är ingen dum idé! spännande med din städmani, som sagt, otippat att du skulle falla dit! =)

2010-02-09 @ 17:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0