2 januari....

Besökarnas dag, jag som tänkte att jag skulle få omkomma en stund på soffan igår o inte göra mkt mer på hela dagen, fick besök hela dagen! Mamma o pappa kom förbi på lunch o fika, morsan erbjöd sig att ta tag i disken, kändes som jag hade diskat konstant i två dar o att skiten aldrig skulle få ett slut. Måste ner o ta ut den där diskmaskinen jag fick i julklapp innan jag går i taket... när dom drog sig hemåt skulle jag placera min feta bak i duschen o hänga där minst en timme o bara slösa på varmvattnet. efter 5 min hör jag hur det sår folk i hallen o mkt riktigt hade vannfältsskaran med respektive kommit förbi. hopp ur o ut o träffa dom, det vart bara en snabbis för dom var på språng. men det var kul o se dom alla, inte sett karin på evigheter kändes det som.
-
sen kom mejde o kim förbi, o det var inte heller fyskam! dom återvände ner till staden för att hämta allt för en bra start på det nya ret, pizza, chirre o lite greenstuff också... erki hängde också på. sen spelade vi MIG, damerna var överlägset bäst. sen kom henka HH o då vart de uppdelat i hårlängd o där hade jag o kim - det med längst hår ingen chans tyvärr.
det vart lika olika varianter o man kan säga att frågesport was the shit i går kväll. Efter att erik o kim åkte hem så vet jag inte hur, men madde fortsatte spelandet och har nog skapat kanske 2010´s mest kommande spelande spel - PIZZA SPELET.
Kort o gott skulle man säga en nuffra o hon skulle säga hur namnet o hur många ingridienser det var på den aktuella pizzan, sen var det bara chansa på, hahaha.. ja helvete vad vi skratta. pepperoni, det är visst en korv. efterföljaren kanske bli GATUKÖKET, med både korv o hamburgermenyer....
Jättekul att ni kom förbi, inte sett många över dessa ledigheter. jag har ju hållt mig isolerad, men vafan, nu kan det väl bli klart med det här barnafödandet, ska köpa mig en ananas o lite hallonbladste o se om de kan rucka på nåt, nå annat i färdknäppsvägar vet ni som var här i går att jag inte sysslar med! haha..
-
Min mac vill inte acceptera stycken, därför blir det bara en stor klump, ber om ursäkt för det..
får se om carro kommer bli vinnaren idag, men jag tror dessvärre inte det... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0