Grapes

ICA´s egna vindruvor är ju helt oslagbart goda, prova.
Jag undrar om jag typ stukade min svanskota under Nils lilla ankomst. Har känt senaste veckan att det gör så sjukt ont där och typ muskulaturen runt den, känns som när all annan smärta lagt sig början allt annat komma fram.
-
I går var vi ner på stan, fyndade en hel del, kul. Claes gjorde det ett par riktiga kap, köpte kläder "värde" 3 000:- men fick endast betala 800kr, sånt gör ju hela dagen! Nils skötte sig exemplariskt o låg som en kung i vagnen.
Sen vet jag inte vad som hände men när klockan var 21.30 så först kvällsmaten serverad - tiden går så fort "nuförtiden" herregud. Sen kikade vi på Wallander o jag o Nils somnade gott på soffan. Sen sov han hela natten o ville ha energipåfyllning vid 07, sen låg vi o små snackade till 9 tiden. Sen har det slappats o städats, jag har fått fullkomlig städmani. I morgon kommer ju BVC så det lär väl vara lite ordnat på torpet.
-
Nils ligger o snusar i sin sovgunga efter ett varmt bad, ser riktigt skönt ut, jag glor på Familjen Annorlunda och blir helt sönder stressad när jag ser alla dessa barn och alla stökiga hus o alla jävla tvätthöger (där ligger mina berg i lä), ja, här blir det nog högst två barn.
-
Vill Gratulera Mejde Bejde som blev en Fröken igår :) Du är så bra o nu hoppas vi att det går bra på jobbintervjun i morgon!! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0