gud så jag uppdaterar

MEN så bra jag mår. Sitter här vid min köksö o surfar runt med MTV i bakgrunden, då är det ju en lista som snurrar från början av 2000-talet, först ut ROGER SANCHEZ - ANOTHER CHANCE, som jag älskat o älskar den låten o främst videon, åååå, det bara ryser i mig. Pauline förstår ivf, jag köpte singeln o lyssna på den hela vägen hem från gbg i bussen, haha... o jag har inte tröttnat än. Videon är underbar!!
-
http://www.youtube.com/watch?v=k9Xtvj_JVSM
-
Sen efter den kom Shakira - when ever, where ever. Tänker på en viss person som fanns i mitt liv då, som var helt tagen av den kvinnans moves, haha.. du vet nog vem du är, o jag tror du hänger med rätt flitigt på min blogg :)
En härligt tid det med.
_
Just nu är det Maddes o min hit, around the world.. haha...
-
Fan sånt bra liv man har haft det, såna här låtar tar ju tillbaks en till platser, lukter, minnen, man minns allt som det hände igår. Tiden går fort inser man, men hittills har jag haft ett sjujävla bra liv, tur att såna här listor kommer o får än att minnas o glädjas :) Nu börjar snart en ny epok i livet, blir nog minst lika härligt! Slå på MTV om ni också bara ugglar!

Kommentarer
Postat av: pauline

men jiiiiises att man missa den där listan då. haha. another chance ja. jävla bra låt ;)

2010-01-04 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0